Verdens bedste tv strikkeopskrift

Reklame postkort, nyt projekt og en tur til Berlin

Den sidste uge har været en smule hektisk. Jeg har haft tusind hængepartier, som bare har hobet sig op over længere tid. Tirsdag var så endelig dagen var jeg skulle have bugt med de tusind hængepartier.

Der skulle bla laves regnskab (shit hvor jeg hader det), der skulle bestilles garn til et nyt projekt og så skulle jeg både have trykt nye opskrifter til mine forhandlere og nogle reklame postkort.

Reklame postkortene er blevet så fine, og det er meningen de skal sendes til mine forhandlere, som sådan en lille gave som de kan bruge til at promovere min opskrifter. Så kan kunderne få en lille forsmag på hvad mit lille strikkeunivers byder på.

Det er faktisk noget jeg har tænkt mig at gøre lidt mere i. At få nogle flere forhandlere. Som før skrevet så er jeg stor fortaler for at man køber sit garn lokalt. Der er altså noget helt specielt over at se garnet og ikke mindst røre ved det. Det slår altså 110 % at købe det online. Derfor tænker jeg også at det er meget oplagt at man samme sted som man køber ens garn også kan købe mine opskrifter.

Så kender du en god garn forretning så sig endelig til dem at de skal i gang med at forhandle mine opskrifter, eller ejer du en garn forretning, så send mig en endelig en mail på info@anordicknittingtale.com, så skal jeg hurtigt sende en mail retur med mere info.

Som tidligere skrevet fik jeg også bestilt noget nyt garn, og igår landede den lækreste pakke fra Sandnes garn så i min postkasse. Det er deres alpaka/silke garn, og jeg glæder mig vanvittigt meget til at trylle noget smukt frem til jer. Jeg vil ikke sige så meget om projektet, men kan da sige at de bliver strikket i en enkelt tråd og det bliver et projekt med masser af unikke detaljer.

I morgen tager jeg så en tur til Berlin. Hverken børnene eller deres far skal med. Det bliver bare mig, mit strikketøj og min mor. Det er lidt en ambivalent følelse, for selvom jeg glæder mig til at komme til Berlin og opleve en masse spændende, så har jeg også en kæmpe klump i maven over at jeg skal være væk fra mine piger.

Hvis i har nogle gode tips til Berlin så sig endelig frem. Jeg er især interesseret i loppemarkeder, vintagebutikker og restauranter, så har du et skjult perle oppe i ærmet, så kom endelig frit frem.

Hvis i skulle være interesseret i at se hvad der sker i Berlin, så følg med på min Instagram, hvor jeg især på stories nok skal være ekstra aktiv.

Verdens bedste tv strikkeopskrift