Om påskeferie og lidt nyt til mor

En Hvirvelvind strik er flyttet ind

6c4b112d-bb8b-4bb7-a815-360aa7af7e2dNederdel fra Baum und Pherdgarten

Jeg har været lidt tavs de sidste par uger. Først var der påsken, så masser af arbejde, og så denne strik som jo også virkelig har holdt mig igang, som i kan læse lidt om her.

Ligesom alle andre har jeg kun 24 timer i døgnet, og når tiden er knap, så må man prioritere noget fra, og det blev så i denne omgang bloggen her.

Men nu er den færdig, og så får jeg forhåbentlig lidt tid til nye kreative projekter og spændende blogindlæg. Har ihvertfald mange ideer og blog indlæg i hovedet skal bare lige finde tiden til det.

a7bb2d13-7318-4b61-b067-08a4f7766e6a

Strikblusen har jeg valgt at kalde hvirvelvind (tak Mia), og heldigvis er den blevet lidt nøjagtig som jeg havde tænkt mig. Det manglede da også bare, når jeg tænker på hvor mange timer jeg har lagt i den.  Sådan lidt tæt i kroppen, med store fine ballon ærmer og med dens kun 350 g Puno garn, så er den også en fin let sag.

Den er fyldt med fine små hulmønstre som tilsammen er med til at understrege det lette design, og så ligger den sig meget op den trend som Ganni startede med luftig strik kombinerede med masser af mønsterstrik og ballon ærmer. Den kombi er jeg overhovedet ikke færdig med.

Nu mangler jeg bare at finpudse opskriften, få garn til mine teststrikkere og så skal opskriften ellers teststrikkes, og hvis alt går vel, så er opskriften klar til salg i slutningen af april/starten af maj.

Glæder mig meget til at høre hvad i synes om den.

Husk endelig at følge min blog, hvis du vil være sikker på at få alle indlæg med. Dette kan gøres på fx BloglovinFacebook eller via Bloggers Delight egen følgefunktion lige her. Hvis du har en Instagram profil, så kan du også følge mig lige her.

ea976320-bf56-442d-a1c9-3886001292f3

1 kommentar

  • Eva Jørgensen

    Den er så fin! Hvirvelvind – minder mig om der mønster der også hedder det i Nordic dansk børnestrik

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

Næste indlæg

Om påskeferie og lidt nyt til mor