20 % rabat på Babyshop.dk

Bloomers tip

bloomers1bloomers2En af de ting jeg får rigtig mange forespørgsler omkring er, hvor jeg har mit bloomers mønster fra. Og et af de mest læste indlæg på bloggen nogensinde, og et indlæg som i er rigtig mange, som klikker jer ind på dagligt, er min DIY til hvordan du laver et par bloomers a la Olinesmor.

Så i er åbenbart  temmelig besat af bloomers (ligesom mig).

Det er altså bare for søde til små ble numser. Både med og uden flæser. Og både til piger og drenge babyer. Til drenge ville jeg selvfølgelig udelade en hver for for flæse. Men ellers er de temmelig unisex.

Mit mønster har jeg fået fra en af mine efterhånden mange workshop med Line Galst a.k.a Marapytta. Og det kan man desværre ikke købe nogle steder lige nu i hvert fald (man kan jo håbe at line snart sætter sine mønstre i produktion).

Har du ikke lige muligheden for at deltage på et af Lines mange sy kursuser, så er der faktisk andre måder at få fingrene i et bloomers mønster. En lille søgning på Etsy, og du finder det ene fine mønster efter det andet.

Jeg har ikke prøvet nogle af dem selv, så jeg kan ikke anbefale et specifikt mønster, men umiddelbart synes jeg både det her  ser rigtig fint og anvendeligt ud. På det her får du end da instruktion til hvordan du sætter flæser på.

Når du bestiller et mønster på etsy, kan du nemt printe mønstret ud. Det lander på de Etsy konto kort tid efter du har købt det. Mega smart. Så er du fri for at vente på at dit mønster kommer med posten eller at du får tid til at køre ud og købe et.

Nogle gange skal du klippe og klistre lidt, men det er for det meste ret nemt. Og så kommer de som regel med en meget udførlig vejledning til hvordan du skal gøre, og forstår du ikke engelsk, så vil jeg vove at påstå at med bare lidt syforståelse, så kommer du rigtig langt med  at kigge på billederne. Husk at hvis du ikke behøver syforklaringen, så print bare mønstret ud. Så sparer du en masse papir, det har jeg nemlig lært på det hårde måde. Sy forklaringen kan nemlig fylde RIGTIG mange sider.

Så det er bare om at komme i gang. Hvis du er på instagram, så tag mig gerne der inde. Elsker at de hvad i får syet, og måske kan du inspirerer mig. Mit bruger navn er Olinesmor.dk.

Glæder mig til at se hvad i får syet.

Indlægget indeholder affiliate links

.

1 kommentar

20 % rabat på Babyshop.dk